Copyright 2024 - Aigagros

Geocaching στο Όρος Πατέρα, Λάκα Πατέρα & Μακρόν Όρος σε μια άγρια από ομορφιά περιοχή με πανοραμική θέα.

Ο καλύτερος συνδυασμός για να περάσεις μια αξέχαστη μέρα από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ !!

Η παρέα μας: Feregios Mtb (Παναγιώτης), Theodore Kemerides (Θοδωρής & Ελισάβετ) και Petros Axaios (Πέτρος & Μαρία) !!

Geocaching: 6 Κρύπτες

1. Όρος Πατέρας.
2. Λάκα Πατέρα.
3. Μακρόν Όρος.

Με αυτοκίνητο 4Χ4 κατευθυνθήκαμε προς περιοχή Παλιοκούνδουρα (Αγ. Σωτήρας, βόρεια ευρύτερης περιοχής Μάνδρας).

Μπήκαμε μέσα στο χωριό και εν συνεχεία πήραμε τον δασικό χωματόδρομο όπου έπειτα από 8 χλμ διαδρομή φτάσαμε βόρεια της περιοχής Λάκα Πατέρα όπου και σταθμεύσαμε.

Από εκεί αρχίσαμε την πεζοπορική μας διαδρομή.

Πρώτος στόχος η κορυφή Ντουσκιά (1.120μ) όπου πεζοπορώντας για 45 λεπτά περίπου σε έδαφος με όχι ιδιαίτερη ανωφέρεια φτάσαμε στο σημείο GZ.

Αφήνοντας πίσω μας το πρώτο κουτάκι, συνεχίζοντας την πορεία μας από Ντουσκιά με κατεύθυνση δυτική και με προορισμό την κορυφή Λεοντάρι (1.132μ), την ψηλότερη κορυφή του Όρους Πατέρα, μας περίμεναν τα δύσκολα σε έδαφος απαιτητικό, χωρίς χαραγμένο και σηματοδοτημένο μονοπάτι.

Η θέα καταπληκτική σε όποια κατεύθυνση και αν γύρναγες το βλέμμα σου κι εσύ να περπατάς στην κόψη της κορυφογραμμής που ενώνει τις δύο κορυφές.

Αυτό ήταν όλη η ομορφιά της διαδρομής.

Έπειτα από 1,5 ώρα φτάσαμε στο δεύτερο κουτάκι στην κορυφή Λεοντάρι.

Εν συνεχεία μας περίμενε μια μεγάλη σε μήκος αλλά όχι σε κλίση, κατωφέρεια με προορισμό το τρίτο κατά σειρά κουτάκι στην περιοχή του Πύργου (898μ).

Κι εδώ το terrain ήταν απαιτητικό όχι τόσο ως προς την μορφολογία του εδάφους όσο ως προς την έλλειψη σηματοδοτημένου μονοπατιού με συνεχή έρευνα για να βρεις το κατάλληλο σημείο προσπέλασης.

Έπειτα από 1 ώρα συνεχούς κατάβασης φτάσαμε στο GZ όπου το κουτάκι βρίσκεται σε ένα “μπαλκόνι” με καταπληκτική θέα προς τα Βόρεια.

Αφού βρήκαμε το κουτάκι, στρατοπεδεύσαμε αρκετή ώρα για ξεκούραση, φαγητό και καφέ μιας και η επιστροφή θα γινόταν από το ίδιο δρομολόγιο με μια ιδιαιτερότητα όμως !!

Η ιδιαιτερότητα αυτή ήταν ότι για να μην ανέβουμε πάλι προς την κορυφή Λεοντάρι αποφεύγοντας έτσι την απότομη και κοπιαστική ανάβαση, τραβερσάραμε από τη βόρεια πλευρά μεταξύ των δύο κορυφών (Λεοντάρι & Ντουσκιά).

Η δυσκολία εδώ ήταν ως προς την κλίση και το σαθρό του εδάφους !!

Αν και η κούραση είχε αρχίσει να μας καταβάλει, εντούτοις η επιστροφή μας στο αρχικό σημείο εκκίνησης πραγματοποιήθηκε γρήγορα και σχεδόν στο μισό χρόνο !!

Έπειτα από την περιπλάνησή μας στο Όρος Πατέρα ήρθε η σειρά της 4ης και πιο εύκολης Κρύπτης.

Αφού επιστρέψαμε στο σημείο εκκίνησης πήραμε το αυτοκίνητο και κατευθυνθήκαμε προς τη Λάκα Πατέρα σε ένα χώρο όπου βρίσκεται μια αυτοσχέδια πίστα για αυτοκίνητα 4Χ4 όπου και βρήκαμε το 4ο κατά σειρά κουτάκι.

Έπειτα από την περιπλάνησή μας στο Όρος Πατέρα ήρθε η σειρά να κάνουμε μια μικρή επίσκεψη στο Μακρόν Όρος.

Αν και άρχιζε να σκοτεινιάζει αποφασίσαμε να ανέβουμε στην κορυφή στο Πυροφιλάκιο μιας και το 4Χ4 που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν ιδανικό για την ανάβαση σε αυτό το δρόμο που οδηγεί εκεί αν και το terrain ακόμη και για ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι απαιτητικό.

Σίγουρα όλη η διαδρομή από τον ασφάλτινο δρόμο έως την κορυφή θα είναι μια πολύ ωραία βόλτα και με τα πόδια μιας και η θέα σε αποζημιώνει τόσο στη διαδρομή αλλά πολύ περισσότερο στο τελείωμα της !!

Αφήσαμε ως τελευταία και αρκετά εύκολη την επίσκεψη μας στην Κρύπτη στο εκκλησάκι της Γέννησης της Θεοτόκου, μιας και είχε σκοτεινιάσει πλέον και είχαμε ανάψει και τους φακούς για να μπορέσουμε να βρούμε το κουτάκι !!

Ευχαριστούμε τους feregios, & panteliz για τις Κρύπτες και την ευκαιρία που μας χάρισαν να επισκεφθούμε τις εν λόγω περιοχές.

Axaios

Login

Πραγματοποιώντας είσοδο στη σελίδα, συμφωνείτε με τις προϋποθέσεις που αναγράφονται εδώ.